הוותיקה > סיפורו של בושם
ריח של סיפור איטלקי

ריח של סיפור איטלקי

הבושם של

במעבדות Paglieri, החברה שנולדה באלסנדריה בשנת 1876 עם ייצור בשמים, פותחה שזירת הריח המיוחדת של Felce Azzurra, המותג שמטרתו בשמים כאמצעי לרווחה, החל מטיפוח הגוף ומעלה. אל הבית והכביסה. עולם של תווים ריחניים המלטפים את הגוף, ולאחר מכן משתלבים בבגדים המקיפים אותו. פלצ'ה אזורה הוא שביל שמחדיר את אמנות הבישום העתיקה והגבוהה בכל מחווה וטקס בחיי היומיום: כל תוצרי הקו, למעשה, מגלמים את המחקר המעמיק של המהויות והאלכימיה של שילובים המסוגלים להצית. ניצוץ הזיכרונות המעורר רגשות ותחושת רווחה.

הבושם של

ריח של זיכרונות סיפור של לבבות, מוחות ואפים

במעבדות Paglieri, החברה שנולדה באלסנדריה בשנת 1876 עם ייצור בשמים, פותחה שזירת הריח המיוחדת של Felce Azzurra, המותג שמטרתו בשמים כאמצעי לרווחה, החל מטיפוח הגוף ומעלה. אל הבית והכביסה. עולם של תווים ריחניים המלטפים את הגוף, ולאחר מכן משתלבים בבגדים המקיפים אותו. פלצ'ה אזורה הוא שביל שמחדיר את אמנות הבישום העתיקה והגבוהה בכל מחווה וטקס בחיי היומיום: כל תוצרי הקו, למעשה, מגלמים את המחקר המעמיק של המהויות והאלכימיה של שילובים המסוגלים להצית. ניצוץ הזיכרונות המעורר רגשות ותחושת רווחה.

ריח של זיכרונות סיפור של לבבות, מוחות ואפים מוצרים איקוניים של פעם

הבושם של

מוצרים איקוניים של פעם

מוצרים איקוניים של פעםמוצרים איקוניים של פעם ריח של זיכרונות מוצרים איקוניים של פעם זה של פלצ'ה אזורה הוא סיפור שמשתלב ומטייל יחד עם החברה שהיא הבת שלה, מותג שנולד מהמוח והמיומנות של המייסד Lodovico Paglieri. הכל התחיל במעבדת אומנים, בין מרכיבים לאפים, וראה את הצלחתו של המוצר הראשון של המותג Felce Azzurra בשנת 1923 עם ה-Felce Azzurra Eau De Toilette, חידוש המסוגל לאתגר את מיתוס הבישום הצרפתי בזכות הבושם הייחודי שלו. , אבל גם למחקר המוקפד שבוצע ביצירת האריזות, אריזות יקרות המתחדשות שנה אחר שנה. הצלחת המותג נמשכת ב-1926, כאשר אבקת הטלק הראשונה, אייקון נצחי, מוצר שגורם לך לחלום בזכות המראה האלגנטי והניחוח המשכר שלו, המזכיר ניקיון רענן. שנים' 30 הם אלו של התחדשות ארגונית וחברתית, ומביאים לאור את אבקת הקטיפה ההוליוודית, מוצר מעודן, סמל ליופי שהתגלה מחדש לאחר התקופה האפלה של המלחמה, בנו של המיתוס החדש של הקולנוע האמריקאי המלווה בקסם של הדיוות שלו. . שנות ה-70 מייצגות נקודת מפנה חדשה עם קפיצת מדרגה שמביאה את פלצ'ה אזורה מהמעגל המצומצם של פרפומריות להפצה בקנה מידה גדול: אסטרטגיה שאומצה על ידי Paglieri כדי לרכוב על גל הטכנולוגיות המודרניות ומודל הרכישה החדש בשוק ההמוני המועדף על החברה. . נולד המוצר הראשון המוקדש להיגיינה אישית, Bagno Felce Azzurra, ג'ל רחצה ביוטי, חיבוק של פיתוי ורווחה שכבש במהירות את השוק. ולהביא לאור את אבקת הפנים של Hollywood Velvet, מוצר מעודן, סמל ליופי שהתגלה מחדש לאחר התקופה האפלה של המלחמה, בנו של המיתוס החדש של הקולנוע האמריקאי המלווה בקסם הדיוות שלו. שנות ה-70 מייצגות נקודת מפנה חדשה עם קפיצת מדרגה שמביאה את פלצ'ה אזורה מהמעגל המצומצם של פרפומריות להפצה בקנה מידה גדול: אסטרטגיה שאומצה על ידי Paglieri כדי לרכוב על גל הטכנולוגיות המודרניות ומודל הרכישה החדש בשוק ההמוני המועדף על החברה. . נולד המוצר הראשון המוקדש להיגיינה אישית, Bagno Felce Azzurra, ג'ל רחצה ביוטי, חיבוק של פיתוי ורווחה שכבש במהירות את השוק. ולהביא לאור את אבקת הפנים של Hollywood Velvet, מוצר מעודן, סמל ליופי שהתגלה מחדש לאחר התקופה האפלה של המלחמה, בנו של המיתוס החדש של הקולנוע האמריקאי המלווה בקסם הדיוות שלו. שנות ה-70 מייצגות נקודת מפנה חדשה עם קפיצת מדרגה שמביאה את פלצ'ה אזורה מהמעגל המצומצם של פרפומריות להפצה בקנה מידה גדול: אסטרטגיה שאומצה על ידי Paglieri כדי לרכוב על גל הטכנולוגיות המודרניות ומודל הרכישה החדש בשוק ההמוני המועדף על החברה. . נולד המוצר הראשון המוקדש להיגיינה אישית, Bagno Felce Azzurra, ג'ל רחצה ביוטי, חיבוק של פיתוי ורווחה שכבש במהירות את השוק. בן המיתוס החדש של הקולנוע האמריקאי מלווה בקסם של הדיוות שלו. שנות ה-70 מייצגות נקודת מפנה חדשה עם קפיצת מדרגה שמביאה את פלצ'ה אזורה מהמעגל המצומצם של פרפומריות להפצה בקנה מידה גדול: אסטרטגיה שאומצה על ידי Paglieri כדי לרכוב על גל הטכנולוגיות המודרניות ומודל הרכישה החדש בשוק ההמוני המועדף על החברה. . נולד המוצר הראשון המוקדש להיגיינה אישית, Bagno Felce Azzurra, ג'ל רחצה ביוטי, חיבוק של פיתוי ורווחה שכבש במהירות את השוק. בן המיתוס החדש של הקולנוע האמריקאי מלווה בקסם של הדיוות שלו. שנות ה-70 מייצגות נקודת מפנה חדשה עם קפיצת מדרגה שמביאה את פלצ'ה אזורה מהמעגל המצומצם של פרפומריות להפצה בקנה מידה גדול: אסטרטגיה שאומצה על ידי Paglieri כדי לרכוב על גל הטכנולוגיות המודרניות ומודל הרכישה החדש בשוק ההמוני המועדף על החברה. . נולד המוצר הראשון המוקדש להיגיינה אישית, Bagno Felce Azzurra, ג'ל רחצה ביוטי, חיבוק של פיתוי ורווחה שכבש במהירות את השוק. אסטרטגיה שאומצה על ידי Paglieri כדי לרכוב על גל הטכנולוגיות המודרניות ועל המודל החדש של רכישת שוק המונים המועדף על החברה. נולד המוצר הראשון המוקדש להיגיינה אישית, Bagno Felce Azzurra, ג'ל רחצה ביוטי, חיבוק של פיתוי ורווחה שכבש במהירות את השוק. אסטרטגיה שאומצה על ידי Paglieri כדי לרכוב על גל הטכנולוגיות המודרניות ועל המודל החדש של רכישת שוק המונים המועדף על החברה. נולד המוצר הראשון המוקדש להיגיינה אישית, Bagno Felce Azzurra, ג'ל רחצה ביוטי, חיבוק של פיתוי ורווחה שכבש במהירות את השוק.

הפוסטרים

הבושם של

הפוסטרים

מוצרי Felce Azzurra מביאים איתם את היופי והאומנות של הגופים שמשתמשים בהם ולכן החברה מקשרת את המהות שלהם לדימויים המסוגלים לגרום לך לחלום: מהפנים של דיוות הוליוודיות ועד לאיורים של ג'ינו בוקסייל, אמן ופרסום. הצליחה לתפוס את התחושה העמוקה של המותג, ויצרה פוסטרים המסוגלים לעורר בושם ורגשות בו זמנית. בנוסף לפורטרטים המרתקים של "האישה עם הפרחים" ששימשו ל-Paglieri, בוקסייל חותם עבור פלצ'ה אזורה את התמונה המתוקה והעדינה של הילדה הקטנה עם Talco, כרזה היסטורית משנות ה-50.

פִּרסוּם

הבושם של

פִּרסוּם

הודות לראיית הנולד של Paglieri, ההופעה הראשונה בטלוויזיה מגיעה עם מיתוס הטלוויזיה הראשון - Carosello - הרגע המיוחל ביום עבור משפחות משנות ה-60 שנאספו מול המסך כדי לחלוק רגעים של קלילות. אלו שנותיה של רביעיית סטרה ששרה את הרפתקאות "ידידות לעור" (היאכטה), מציגה את הטלקו פלצ'ה אזורה. שנות ה-70 הגיעו לאחר מכן ואלברטו לופו עלה לבמה שבזכות קסמו מלווה את חלומותיהן של נשים, עטופה בתווי הריח המובהקים של המותג. אורנלה ואוני ולורדנה ברטה, קולות סמליים של שנות ה-80, הופכים לשגרירים של הרגע הקסום המוקדש לרחצה בין "אלף בועות כחולות". שנות ה-2000 מגיעות והחברה ממשיכה בתקשורת ברשתות הטלוויזיה,

הבושם של

הודות לראיית הנולד של Paglieri, ההופעה הראשונה בטלוויזיה מגיעה עם מיתוס הטלוויזיה הראשון - Carosello - הרגע המיוחל ביום עבור משפחות משנות ה-60 שנאספו מול המסך כדי לחלוק רגעים של קלילות. אלו שנותיה של רביעיית סטרה ששרה את הרפתקאות "ידידות לעור" (היאכטה), מציגה את הטלקו פלצ'ה אזורה. שנות ה-70 הגיעו לאחר מכן ואלברטו לופו עלה לבמה שבזכות קסמו מלווה את חלומותיהן של נשים, עטופה בתווי הריח המובהקים של המותג. אורנלה ואוני ולורדנה ברטה, קולות סמליים של שנות ה-80, הופכים לשגרירים של הרגע הקסום המוקדש לרחצה בין "אלף בועות כחולות". שנות ה-2000 מגיעות והחברה ממשיכה בתקשורת ברשתות הטלוויזיה,

בושם לכל תשומת לב

הבושם של

בושם לכל תשומת לב

הודות להשקעות המתמדות שמבצעת החברה בחדשנות ופיתוח, פלצ'ה אזורה חורגת מהגבולות הצרים של טיפוח הגוף כדי להביא את הרווחה הרב חושית הנובעת מחוש הריח לניקוי ובישום הבית ולטיפוח של את הבגדים. בחירה שהתבררה במהרה כמנצחת: פלצ'ה אזורה אוסף רמה גבוהה של ידועה כמותג רוחבי בקטגוריות מוצרים שונות. היום, כמו אתמול, כל מוצרי פלצ'ה אזורה מוצאים את נקודת המשען שלהם בבושם, נלמד, נחקר ומאושר על ידי האף הרשמי, דמות אייקונית של כל בית בושם: איש מקצוע המחויב ל"טעום" תמציות, ניחוחות ולמצוא את השילובים הנכונים עבור כל רגש.

טיפוח הגוף

הבושם של

טיפוח הגוף

ממחקרי בישום וקוסמטיקה מגיע מגוון שלם של מוצרים המשלב את הטיפול וההיגיינה של הגוף עם הרווחה הרב חושית הנגזרת מניחוחות משכרים. כל קטגוריה נדחתה בניואנסים של ניחוחות מלאי אישיות וייחודיות. FELCE AZZURRA, הקו המיועד לכל המשפחה: אמבטיה ומקלחת, סבון מוצק וסבון נוזלי, מנקה אינטימי, דאודורנט, קרמי גוף וטלק. FELCE AZZURRA ESSENZA ITALIANA, קו העוקב אחר נתיב רב חושי חדש באמצעות בחירה קפדנית של פרחים ופירות בעלי תכונות מועילות עשירות וסמל של אזורי איטליה, כדי לטבול את עצמך בניחוחות העזים והעוטפים שהופכים את איטליה לייחודית ואהובה. בעולם: חדר אמבטיה, מקלחת וסבון נוזלי. BLUE FERN MAN,

הבושם של

מחקר Paglieri מביא את חווית ה-Bhemer לתוך מוצרי המותג FELCE AZZURRA שתוכננו במיוחד לטיפול בבית בכל היבט. מהליין השלם לטיפול בכביסה - מרכך, חומר ניקוי למכונת כביסה, חומר ניקוי ידני, PERFUMING IRON WATER, שקיות בושם פשתן - ועד לליין הניחוחות להבשמים את הסביבה בתווים של רווחה - ספריי מטהרי אוויר, ג'ל בישום סופג ריחות, מפזר זוהר חשמלי, מפזר סטיק - עד למגוון רחב של מוצרים בעלי אפיון ריח חזק להיגיינה וניקיון הבית - FLOOR CLEANER, ANTIALONE GLASS, DEGREASER, מסיר אמבטיה.

Quality

הבושם של

ניחוח האיכות והחדשנות

כל המרכיבים והריחות של מוצרי Felce Azzurra מובטחים על ידי השקעות במחקר ופיתוח, המחלקה הנוכחת בחברה. Paglieri היא היחידה במגזר שאירחה את מעבדת הבישום באופן פנימי והראשונה שקיבלה אישור ISO 9002 ממכון תעודת האיכות לתעשייה הכימית ב-1996. כיום החברה מיישמת ומחזקת מערכת אישורי איכות התואמת את תקן UNI EN ISO 9001:2015: כל המוצרים נתונים לבקרת איכות מחמירה ביותר באמצעות ניתוחים כימיים-פיזיים ומיקרוביולוגיים המאמתים את הפרמטרים הן על חומרי הגלם. הן על מוצרים מוגמרים, אלמנטים המאפשרים לנו להבטיח ללקוח בטיחות מירבית.

Manufacturing

הבושם של

האיכות

כל המוצרים נתונים בבקרת איכות קפדנית, עם ניתוחים כימיים-פיזיים ומיקרוביולוגיים הן על חומרי הגלם והן במוצרים המוגמרים, על מנת להבטיח בטיחות מירבית. בשנת 1996, על האכפתיות והתשומת לב שהופגנו כלפי המוצר וכלפי הלקוח, היא הייתה הראשונה בענף שקיבלה את הסמכת ISO 9002 ממכון תעודת האיכות לתעשייה הכימית. כיום Paglieri מיישמת ומתחזקת מערכת אישורי איכות התואמת את תקן UNI EN ISO 9001:2015.